Serge Temmerman Staander bij ingang Speelgoedmuseum Bea Brouwer 01 Bea Brouwer 02 cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)01
cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)02 cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)03 cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)04 cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)05
cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)06 cyclograaf Philippe Moerman (foto Gilbert Ghyselbrecht)07 cyclograaf Philippe Moerman (video Gilbert Ghyselbrecht) 08 Gaston Marette 01
Gaston Marette 02 Geert Vanhove 01 Gert Joren 01 Gert Joren 02
Gert Joren 03 Gert Joren 04 Gert Joren 05 Gilbert Ghyselbrecht 01
Gilbert Ghyselbrecht 02 Handel Henry Govaerts Huib van Wijngaarden
Jacques Longueville 01 Jacques Longueville 02 Jacques Longueville 03 Jacques Longueville 04
Jacques Longueville wegwijzer naar de zaal Jan Bressinck 01 Jan Bressinck 02 Jan Bressinck 03
Jan Bressinck 04 Mini CooperAdriaan Westermann 01 Mini CooperAdriaan Westermann 02 Mini CooperAdriaan Westermann 03
Mini CooperAdriaan Westermann 04 Mini CooperAdriaan Westermann 05 Mini CooperAdriaan Westermann 06 Mini CooperAdriaan Westermann 07
modellen  01 modellen  02 modellen  03 Pim Brouwer
power streering Huib van Wijngaarden 01 power streering Huib van Wijngaarden 02 Robert van Tellingen (foto Gilbert Ghyselbrecht) 01 Robert van Tellingen (foto Gilbert Ghyselbrecht) 02
Serge Temmerman (foto Gilbert Ghyselbrecht) Tony Homden 01 Tony Homden 02 Tony Homden 03
Walter Temmerman 01  Walter Temmerman 01. Het originele kraanschip (gebouwd tijdens WOI) was eigendom van de Britten die het gebruikten om de geschutstorens van hun eigen oorlogsschepen te vervangen. Niet die van de Duitsers. Tijdens WOII hebben de Italianen deze pontonkraan gebombardeerd op Malta, om de Britse oorlogsvloot te hinderen. De Italianen maakten tijdens WOII samen met de Duitsers deel uit van de AS mogendheden die tegen de geallieerden streden. Geert Vanhove heeft alle nodige documentatie verzameld, onderdelen ter beschikking gesteld en Walter geadviseerd tijdens de bouw van dit prachtige model Walter Temmerman 02  Walter Temmerman 02. Het originele kraanschip (gebouwd tijdens WOI) was eigendom van de Britten die het gebruikten om de geschutstorens van hun eigen oorlogsschepen te vervangen. Niet die van de Duitsers. Tijdens WOII hebben de Italianen deze pontonkraan gebombardeerd op Malta, om de Britse oorlogsvloot te hinderen. De Italianen maakten tijdens WOII samen met de Duitsers deel uit van de AS mogendheden die tegen de geallieerden streden. Geert Vanhove heeft alle nodige documentatie verzameld, onderdelen ter beschikking gesteld en Walter geadviseerd tijdens de bouw van dit prachtige model Walter Temmerman 03  Walter Temmerman 03. Het originele kraanschip (gebouwd tijdens WOI) was eigendom van de Britten die het gebruikten om de geschutstorens van hun eigen oorlogsschepen te vervangen. Niet die van de Duitsers. Tijdens WOII hebben de Italianen deze pontonkraan gebombardeerd op Malta, om de Britse oorlogsvloot te hinderen. De Italianen maakten tijdens WOII samen met de Duitsers deel uit van de AS mogendheden die tegen de geallieerden streden. Geert Vanhove heeft alle nodige documentatie verzameld, onderdelen ter beschikking gesteld en Walter geadviseerd tijdens de bouw van dit prachtige model Walter Temmerman 04  Walter Temmerman 04. Het originele kraanschip (gebouwd tijdens WOI) was eigendom van de Britten die het gebruikten om de geschutstorens van hun eigen oorlogsschepen te vervangen. Niet die van de Duitsers. Tijdens WOII hebben de Italianen deze pontonkraan gebombardeerd op Malta, om de Britse oorlogsvloot te hinderen. De Italianen maakten tijdens WOII samen met de Duitsers deel uit van de AS mogendheden die tegen de geallieerden streden. Geert Vanhove heeft alle nodige documentatie verzameld, onderdelen ter beschikking gesteld en Walter geadviseerd tijdens de bouw van dit prachtige model